مقیاس بندی پلتفرم تجارت الکترونیک
پلتفرمهای تجارت الکترونیک چند فروشگاهی به شما امکان میدهند اطلاعات و موجودی را بین فروشگاههای مختلف به اشتراک بگذارید و در عین حال مدیریت همه داستانها را در یک پلتفرم آسانتر میکنند.
PPC مخفف pay-per-click، مدلی از تبلیغات دیجیتال است که تبلیغکننده هر بار که روی یکی از تبلیغات خود کلیک میکند، هزینهای را پرداخت میکند. در اصل، برای بازدیدهای هدفمند از وب سایت هزینه پرداخت می شود.
تبلیغات ویدیویی استفاده از محتوای ویدیویی برای فروش محصولات یا خدمات است. خوراکی های کلیدی تبلیغات ویدیویی یکی از مؤثرترین شکل های تبلیغات است، زیرا یادآوری تصاویر متحرک برای مشتریان آسان تر از تصاویر ثابت یا متن است.
بازاریابی مجدد PPC راهی برای جذب مجدد مشتریان بالقوه ای است که قبلاً به یک شرکت یا محصول علاقه نشان داده اند. این به شما کمک می کند تا محصول را به این مشتریان یادآوری کنید و آنها را ترغیب کنید تا خریدی را که در اولین باری که از سایت شما بازدید کردند انجام نداده اند را دنبال کنند و انجام دهند.
تبلیغات اجتماعی اغلب شامل اطلاعاتی در مورد وابستگی یک همتا به یک نهاد تبلیغ شده است. به عنوان مثال، یک تبلیغ اجتماعی ممکن است نشان دهد که دوستی محصولی را تأیید کرده است، به یک رستوران امتیاز بالایی داده است یا فیلم خاصی را تماشا کرده است.
نوعی از تبلیغات آنلاین که ترکیبی از متن، تصاویر و یک URL است که به وبسایتی پیوند میدهد که در آن مشتری میتواند اطلاعات بیشتری درباره محصولات کسب کند یا خرید کند. فرمت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد. این تبلیغات می توانند ثابت با یک تصویر یا متحرک با چندین تصویر، ویدیو یا متن در حال تغییر باشند.
تیم ما از کارشناسان حرفه ای سئو و برنامه نویسی وب داک، شریک مناسبی برای یک همکاری تجاری موفق است.